O nas

Zespl

Kapela Podaj Dalej składa się z pięciu osób o wyrazistych osobowościach, co przejawia się także w wykonywanej przez nas muzyce. Zespół posiada bardzo szeroki repertuar polskiej i zagranicznej muzyki rozrywkowej, bardzo dobrze czujemy się w stylu biesiadnym i góralskim, ale bliskie są nam również ciężkie gitarowe brzmienia. Przede wszystkim jednak – to nie jest tylko nasza opinia – potrafimy to wszystko połączyć ze smakiem i jak najlepszym muzycznym gustem.

Dysponujemy profesjonalnym sprzętem muzycznym oraz doświadczeniem w zakresie nagłośnienia, dlatego potrafimy stworzyć odpowiednią oprawę muzyczną w każdej sali. To bardzo ważne, bo dziś zespół muzyczny powinien być wszechstronny i elastyczny, a przede wszystkim ma sprawić, że każda impreza będzie udana, a klient nie musi martwić się o techniczne problemy. Zespół Podaj Dalej gwarantuje profesjonalną kompleksową oprawę i zapewnia dobrą zabawę.

Potrafimy wyjść naprzeciw najbardziej wymagającym gustom, dzięki bogatemu instrumentarium oraz wysokim umiejętnościom. Każdy koncert, każda zagrana impreza, każde wesele jest dla nas jak nowa muzyczna podróż. Zapraszamy do kontaktu, sądzimy, że znajdziemy wspólny język i w tę podróż udamy się wspólnie.

Justyna

Justyna – wokal, flet poprzeczny, konferansjerka

Justyna nie tylko śpiewa w większości utworów wykonywanych przez zespół, ale także odpowiada za prowadzenia imprez i uroczystości, a co najważniejsze, robi to lekko, dowcipnie i ze smakiem. Ta umiejętność przydaje się szczególnie na weselach, gdy Młoda Para czuje się spięta i potrzebny jest ktoś, kto nieco rozluźni atmosferę. Uwierzcie Państwo, że Justyna to potrafi. Ponadto nasza wokalistka gra flecie, co wielu utworom dodaje lekkości i zwiewności. Jeśli chodzi o muzyczne gusta Justyny, to inspiruje ją bardzo wiele gatunków, ale najbardziej lubi wykonywać współczesne utwory soulowych i popowych wokalistek, czuje się świetnie również w repertuarze polskich i zagranicznych wykonawców z lat 80 i 90.

Misiek

Michał – gitara, wokal

Michał świetnie łączy grę na gitarze oraz śpiew, co nie jest zadaniem łatwym. Michał to jednak muzyk bardzo doświadczony, występuje w licznych zespołach, głównie rockowych, co można szybko usłyszeć po kilku jego dźwiękach. Można to uznać za pewien paradoks, ale Michał świetnie czuje się również w muzyce biesiadnej, szczególnie góralskiej, co z pewnością ma związek z rodzinnymi tradycjami. Można zatem powiedzieć, że to muzyk, który świetnie łączy nowe brzmienia z tradycją.

Tomasz

Tomasz – instrumenty klawiszowe, akordeon

Podobnie jak w przypadku naszego gitarzysty, także Tomasz może pochwalić się rodzinną tradycją wspólnego muzykowania. Chyba nie ma utworu biesiadnego czy góralskiego, którego nie znałby Tomasz. To efekt zamiłowania naszego klawiszowca do kultury Beskidu Małego. Tomasz lubuje się również w nowych brzmieniach, których nieustannie poszukuje na swoich instrumentach, bierze się to pewnie stąd, że interesuje się współczesną muzyką pop oraz disco. Bardzo często Tomasz sięga po akordeon, co nadaje naszemu zespołowi żywiołowości i energii.

Maciek14

Maciek – gitara basowa, trąbka

Gra na gitarze basowej wymaga spokoju, opanowania i żelaznej konsekwencji. Można powiedzieć, że to właśnie cechuje grę Maćka na tym instrumencie. Choć nasz basista czuje się bardzo dobrze w muzyce góralskiej, którą sobie szczególnie upodobał. Maciek lubi również rytmy latynoskie, takie jak samba czy rumba, które stara się przemycać do zespołu. Maciek w wielu utworach gra również na trąbce, a wraz ze zmianą instrumentu porzuca wymienione na początku cechy na rzecz żywiołowego i spontanicznego grania.

Rafałek

Rafał – perkusja, instrumenty perkusyjne, sakshorn tenorowy

Grę Rafała na perkusji cechuje przede wszystkim żywiołowość, dlatego najlepiej czuje się w utworach dynamicznych i rytmicznych, czyli rockowych, popowych i disco. Choć jego muzyczne zainteresowania wykraczają daleko poza wymienione gatunki, wśród nich warto wymienić współczesną transową muzykę. Ze szkoły muzycznej pozostała Rafałowi natomiast zamiłowanie do muzyki klasycznej, m.in. walców i marszy, dlatego, gdy tylko to możliwe, sięga po sakshorn tenorowy, na którym grywał w orkiestrach dętych.